ا

  • ادراک عوامل تاثیر گذار و مرتبط روانی درخریدو رفتار مصرف کننده در فروش الکترونیک [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 39-46]

  • ارائه دهندگان خدمات کامل واکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]

  • ارزش فرهنگی بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 39-46]

  • استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی بررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی بر رابطه بین دانش مالی مدیرعامل با کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 67-82]

  • استان مازندران بهینه سازی بازاریابی بین المللی در حوزه صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]

  • استراتژی واکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]

  • استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال نقش استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]

  • استراتژی های بازاریابی دیجیتال بررسی اثرات اعمال استراتژی های بازاریابی دیجیتال در توسعه فروش محصولات صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 22-38]

  • اعتماد بررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 59-66]

  • اعتماد مشتری بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]

  • اموزش مروری بر بهبود فرایند کسب و کارنمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران. [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 18-27]

ب

  • بازاریابی مروری بر صادرات محصولات مرکبات استان مازندران شهرستان ساری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]

  • بازاریابی طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-21]

  • بازاریابی بررسی اثرات اعمال استراتژی های بازاریابی دیجیتال در توسعه فروش محصولات صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 22-38]

  • بازاریابی آثار هنری بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 39-46]

  • بازاریابی اجتماعی بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 39-46]

  • بازاریابی اینترنتی نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]

  • بازاریابی بین الملل بهینه سازی بازاریابی بین المللی در حوزه صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]

  • بازاریابی دیجیتال بررسی اثرات اعمال استراتژی های بازاریابی دیجیتال در توسعه فروش محصولات صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 22-38]

  • بازاریابی دیجیتالی مروری بر بهبود فرایند کسب و کارنمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران. [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 18-27]

  • بازاریابی سبز بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]

  • بازاریابی سبز نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 70-77]

  • بازاریابی شبکه‌ای بررسی فرصت‌ها و چالش‌های کارآفرینی در بستر بازاریابی شبکه‌ای [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]

  • بانکداری الکترونیکی طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-21]

  • بینش مصرف کننده عوامل تاثیر گذار و مرتبط روانی درخریدو رفتار مصرف کننده در فروش الکترونیک [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 39-46]

پ

  • پویایی بازار نقش سرمایه انسانی در ظرفیت سنجش و پویایی بازار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-48]

ت

  • تئوری‌های پذیرش نقش تئوری های پذیرش در رفتار مصرف کننده [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 67-80]

  • تجارت پایدار عوامل رفتاریِ مؤثر بر تجارت کارآفرینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 28-49]

  • تصمیم خرید مصرف کننده عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-69]

  • تصمیم‌گیریِ کارآفرینانه عوامل رفتاریِ مؤثر بر تجارت کارآفرینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 28-49]

  • تصویر سبز بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]

  • توسعه فروش بررسی اثرات اعمال استراتژی های بازاریابی دیجیتال در توسعه فروش محصولات صنایع غذایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 22-38]

  • توسعه کسب و کار صندوق بیمه مروری بر بهبود فرایند کسب و کارنمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران. [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 18-27]

چ

  • چالش‌ها بررسی فرصت‌ها و چالش‌های کارآفرینی در بستر بازاریابی شبکه‌ای [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]

خ

  • خدمات غیر حضوری کار آفرینی در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-21]

  • خطوط هوایی واکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]

  • خلاقیت نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 25-39]

د

  • داده کاوی طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-21]

  • دانش مالی مدیرعامل بررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی بر رابطه بین دانش مالی مدیرعامل با کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 67-82]

  • دنیای دیجیتال بررسی مفهومی سواد دیجیتالی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 77-86]

ر

  • رسانه دیجیتال بررسی مفهومی سواد دیجیتالی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 77-86]

  • رشد فروش نقش استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]

  • رضایت ارتباطات نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 16-24]

  • رضایت و وفاداری مشتری نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 70-77]

  • رفتار مصرف کننده نقش تئوری های پذیرش در رفتار مصرف کننده [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 67-80]

  • رفتار مصرف کننده عوامل تاثیر گذار و مرتبط روانی درخریدو رفتار مصرف کننده در فروش الکترونیک [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 39-46]

  • رفتارهای نوآورانه نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 25-39]

س

  • سازمان تامین اجتماعی کار آفرینی در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-21]

  • سرمایه انسانی نقش سرمایه انسانی در ظرفیت سنجش و پویایی بازار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-48]

  • سواد دیجیتال بررسی مفهومی سواد دیجیتالی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 77-86]

ش

  • شرایط بحران نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]

  • شرکت‌های دانش بنیان تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 59-76]

ص

  • صادرات بهینه سازی بازاریابی بین المللی در حوزه صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]

ظ

  • ظرفیت سنجش نقش سرمایه انسانی در ظرفیت سنجش و پویایی بازار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-48]

ع

  • عملکرد بازاریابی تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 59-76]

  • عملکرد رسانه اجتماعی تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 59-76]

  • عوامل رفتاری عوامل رفتاریِ مؤثر بر تجارت کارآفرینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 28-49]

  • عوامل روانی و فردی عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-69]

  • عوامل فرهنگی- اجتماعی عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-69]

  • عوامل موقعیتی عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-69]

ف

  • فرصت‌ها بررسی فرصت‌ها و چالش‌های کارآفرینی در بستر بازاریابی شبکه‌ای [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]

  • فروش نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 49-66]

  • فروش بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 39-46]

  • فروش الکترونیکی عوامل تاثیر گذار و مرتبط روانی درخریدو رفتار مصرف کننده در فروش الکترونیک [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 39-46]

  • فن آوری اطلاعات بررسی مفهومی سواد دیجیتالی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 77-86]

  • فناوری اطلاعات نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 16-24]

  • فناوری های هوشمند نقش تئوری های پذیرش در رفتار مصرف کننده [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 67-80]

ک

  • کارآفرینی بررسی فرصت‌ها و چالش‌های کارآفرینی در بستر بازاریابی شبکه‌ای [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 50-58]

  • کارآفرینی عوامل رفتاریِ مؤثر بر تجارت کارآفرینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 28-49]

  • کارآفرینی در خدمات غیرحضوری کار آفرینی در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-21]

  • کرونا بررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 59-66]

  • کلمات کلیدی: بیمه محصولات کشاورزی مروری بر بهبود فرایند کسب و کارنمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران. [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 18-27]

  • کلمات کلیدی: صادرات مروری بر صادرات محصولات مرکبات استان مازندران شهرستان ساری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]

  • کلمات کلیدی: کار آفرینی کار آفرینی در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-21]

  • کووید-19 بررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 59-66]

  • کیفیت اطلاعات حسابداری بررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی بر رابطه بین دانش مالی مدیرعامل با کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 67-82]

گ

  • گالری هنری بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 39-46]

م

  • متصدیان شرکتهای هواپیمایی کم هزینه واکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]

  • محصولات کشاورزی بهینه سازی بازاریابی بین المللی در حوزه صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-17]

  • محصولات مرکبات مروری بر صادرات محصولات مرکبات استان مازندران شهرستان ساری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]

  • محیط کسب و کار عوامل رفتاریِ مؤثر بر تجارت کارآفرینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 28-49]

  • مدل کسب و کار واکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 47-58]

  • مدیریت ارتباط با مشتری نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 70-77]

  • مدیریت ریسک طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-21]

  • مزیت رقابتی پایدار نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 25-39]

  • مسئولیت اجتماعی شرکت بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]

ن

  • نااطمینانی طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-21]

و

  • واکسیناسیون بررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 59-66]

  • وفاداری مشتریان نقش استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-15]

  • ویروس بررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 59-66]

ی

  • یادگیری سازمانی نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 16-24]